5 Şubat 2014 Çarşamba

Eve Dönüş

Uzun bir okul - iş maratonunun ardından sonunda eve dönme vakti gelmişti. Final döneminden sonra direkt 5 gün ( hatta hafta sonu da çalıştım 6 gün )  çalışmaya başlayınca bünyem biraz yoruldu. Böyle olunca maalesef ne işe odaklanabildim;  odaklanamadığım için sıkıntı yapıp adam gibi dinlenemedim. Ama sanırım mutlu son yaklaştı ve ben eve dönebileceğim. Eğer geçen seferki gibi aksilik çıkıp gemim iptal olmazsa tabii. Geçen seferki çok berbattı ya. Ne güzel Yenikapı iskelesine gitmiştim erken erken. Tek yapmam gereken gemiye binmekti. Sabah da hava güzeldi ama akşam ne oldu bilmiyorum. Bir anda hava karardı ve İDO'dan o mesaj geldi : Marmara Denizi'nde oluşan tayfundan dolayı seferlerimiz iptal edilmiştir. Neyse ki limanın oradaydım, hemen gidip biletimi ertesi günün ilk gemisine aldırdım. Eve gitsem oradan dönmesi sıkıntılı olacaktı sabahın erken saatinde. Ben de akrabalarımızdan çok sevdiğim birini arayıp durumu anlattım. Onlarda kalabilir miyim diye sorduğumda '' Tabii, sabah Fatih seni götürür '' cevabını aldım. Otobüse bindim, meydan durağında inip eve gittim.

O akşam Fatih'in de araba bozulmuş, anayolda tak diye durmuş araba. Kalp rahatsızlığı da olduğu için sıkıntı yapmış iyice. Çok şükür sağ salim gelebildi. Oturduk, yemek yedik. Sonra ben bavulumu çok dağıtmadan bir iki eşya çıkardım. Sabah yetişir miyiz yetişemez miyiz derdi başladı. Çünkü önceki 2 gidişimde ucu ucuna yetiştiğim gemiye bu sefer rahat rahat binmek istiyordum. Zaten birinde sürpriz yapacaktım, sürprizin de bozulmaması için geç kalmamam gerekti.

Arabada sıkıntı olduğunu ama zaten o da yarın okula gideceğini söyledi. Yani o arabayı eninde sonunda çalıştıracaktı. Önce gittik gaz aldık, daha sonra limana doğru yola koyulduk. 5 dakika sonra yolda önümüze siyah renkli bir fiyat çıktı. Allah'ım deli olacaktım, nasıl ağır araba kullanmadır o ! Yol da vermiyor cins, kaldık öyle arkasında. Belli bir yere kadar onun bize izin verdiği ölçüde hız yapıp daha sonrasında bastık gaza. Bu arada nereden geldiyse aklıma Aslı ablanın aldığı aynalı takı dolabı geldi. Bayağı güzeldi, bir ara benim de almam lazım diye düşündüm. Ben bunu düşünürken limana vardık ve gemiye atladım gittim. Umarım bu sefer de öncekiler gibi geç kalmam ya da gemi iptal olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder