14 Ocak 2014 Salı

Yılbaşı Hediyesi

Yılbaşı hediyesi olarak kız kardeşime ne alacağım konusunda çok düşünmüştüm. Kendisi üniversiteyi yeni bitirdi ve büyük bir firmada yönetici adayı olarak satın alma departmanında işe başladı. Doğal olarak dış görünümüne diğer işlere göre biraz daha fazla önem veriyor. Zaten normalde de son derece süslü biridir diyebiliriz. Ben de bu yüzden biraz değişik bir hediye düşündüm ve sonunda aynalı takı dolabı almaya karar verdim.

Aynalı takı dolabı alarak hem takılarını ortalıkta bırakmadan koyabileceği bir dolap hem de her sabah o güzel yüzüne bakabileceği bir ayna hediye etmiş olurum diye güzel bir seçim yaptığımı düşünüyorum. Küpelerini, tokalarını rahat koyabileceği pek çok hanesi olan beyaz bir aynalı takı dolabı aldım ve 1 hafta içinde kardeşimin eline ulaştı. Ama düşünmeyi unuttuğum bir konu olduğunu sonradan anladım. Dekoratif aynalar bölümünden almış olduğum aynalı takı dolabı montajı açısından sıkıntı yaratır mıydı? Çünkü bildiğim kadarıyla satın aldığım firmanın bütün ürünleri montajsız geliyor ve evde kendinizin montajlaması gerekiyor. Teşekkür etmek için beni aradığında anladım ki, aynalı takı dolabı montajı çok da zor değilmiş. İçinden çıkan bir anlatım yazısı ve bir adet tornavida sayesinde beş dakikada montajı bitirebilmiş.

Kardeşimin ev arkadaşı da o kadar çok beğenmiş ki o da kendisine gidip aynısından almış. Sanırım güzel bir hediye seçimi yaptım. Bu ay ki ödemelerim biterse, dekoratif aynalar bölümünden bir hediye de anneme göndermeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder