4 Mart 2014 Salı

Bir Anda Ayakkabılık ve Kitaplık

Üniversite için abimin yanında taşınalı aşağı yukarı 5 6 ay oldu. Bunun ilk 3 ayında eve giren çıkan belli olmadı. Çok güzel dönemlerdi onlar. Devamlı onun arkadaşları geliyor, eğlencenin biri bitiyor biri başlıyordu. Aralarında en küçük bendim. Benimle tecrübelerini paylaşıyor, şakayla karışık öğüt veriyorlardı. Ama çoğunlukla eğleniyorduk. Sonra bir anda hepsi dağıldı. Kimisi eğitimi için yurtdışına gitti, kimisi vatani görevi olan askerliğini yapmak için gitti. Yavaştan yalnızlaştıktan sonra iyice biz bize kaldık. Sağolsun arada bir Mutlu abi geliyor da neşeleniyoruz. Abim onla çok kötü dalga geçiyor ya, adama demediğini bırakmıyor. Bir atışıyorlar, bir atışıyorlar sormayın. Biri gidip diğerinin facebook adresine osurdum yazıyor, diğeri onun adresine girip kustum yazıyor.



Neyse bizim yavaştan yalnızlaştığımız zamanlarda eski bir ayakkabılık vardı, onu düzeltelim falan dedik. Nasıl olcak nasıl edicez derken, abim Evidea’dan alalım dedi. Oradakiler hem ucuz hem de kaliteli imiş. Biz de girip ayakkabılık baktık siteden. Gayet güzel ve uygun fiyata ürünler bulduk. Daha sonra hazır onlara bakıyorken sayısı artan kitaplarımız için de bir kitaplık bakalım dedik. Onlar arasından da hem uygun hem de güzel ürünler bulduk. Bu site tam bizlikmiş ya dedik. Daha sonra çok sevdiğim kitaplarımı özenle kitaplığıma dizdim ve sırayla okumaya başladım. Şimdi okuduğum kitap Bin Muhteşem Güneş. Şimdilik kitap gayet iyi. Bakalım ilerleyen bölümlerde neler olacak. Ama bulunduğum yerden ve daha bir çok sayfa olmasından anlıyorum ki işler daha çok dallanıp budaklanacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder