15 Ağustos 2013 Perşembe

Padişah Halıdan Vazgeçmem


''Bütün arkadaşlarım evlerinden eski halılarını kaldırıp atmaya başladılar. Artık demode görünen halılar özellikle genç ailelerin evlerinde kendisine yer bulamaz oldu. Ben de bu furyadan etkilendim ve eski halımı kaldırıp attım. Fakat bir türlü rahat edemedim halısız. Çocukluktan beri alışmışım halıya çok zor geldi halısız yaşamak. Ama eski demode halılar da gerçekten çok sıkıcı görünüyordu. Yeni, modern ve kullanışlı bir halı satın almam gerekiyordu.

Padişah Halı


Daha önceden alışveriş yaptığım Evidea'dan hal bakmaya başladım. Padişah Halı modelleri arasında gerçekten modern çizgilere sahip şık halı modelleri bulunuyordu. Hem sağlıklı hem de şık görünümlü bu halılar arasından mobilyalarıma uygun olan Padişah Uranüs modelini almaya karar verdim. Açık kahverengi ve bej renkli yaprak motiflerinden oluşan model, farklı tasarımı ile dikkat çekiyor. Bu model evimi hem şık ve modern gösterdi hem de alışmış olduğum halı konforuna yeniden kavuşmamı sağladı.

İnegöl Mobilya


Evidea sitesinden bu kadar memnun kalınca yenileyeceğim mobilyalarımı da bu siteden satın alma kararı aldım. Pek çok güzel ve kaliteli markanın birbirinden güzel modelleri arasında seçim yapmak oldukça zor oldu benim için. İnegöl mobilya çeşitleri en güzel modelleri ile Evidea sitesinde yer alıyor. Kendime zevkime uygun olan Kanyap 4 Kapılı İki Çekmeceli Dolap modelini satın aldım. Bu model de hem şık hem de kullanışlı işlevsel özellikleri ile evime çok yakıştı.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder