13 Kasım 2013 Çarşamba

El Aletleriyle Hayat Çok Kolay

Değişim rüzgarlarına kapıldığınızda evinizi baştan sona değiştirmek istersiniz. Ev arkadaşım Ceren'de değişim rüzgarına kapılanlardan. Odası oldukça büyük olmasına rağmen bir türlü odasını dekore etmeyen Ceren, geçenlerde benim odama geldi ve "odan çok güzel, buraya geldiğimde huzur buluyorum." dedi. Bunun ardından artık odasından sıkıldığını ve değişiklik yapmak istediğini söyledi. Bu isteğini ben de canı gönülden destekledim. Aynı evde yaşamamıza rağmen birbirimizi ancak akşamları görebiliyoruz. Kendimize dahi zaman ayıramazken başkalarına zaman ayırmak gerçekten zor. Ceren ile en son ne zaman uzun uzun sohbet ettiğimi dahi hatırlayamıyorum.

El Aletleri




Bazen işten çıkıp eve gidiyorum. Yemek yapmak için mutfağa giriyorum, derken her şeyden vazgeçip tostumu yiyorum. Her şeyden öylesine sıkılıyoruz ki kendimize dahi tahammülümüz yok. Bu yüzden hayatı daha çekilir kılmak için bir takım değişiklikler yapmak şart. Ceren odasında değişikliğe giderken tadilattan anlayan yakın bir arkadaşını da çağırdı. Bu arkadaş el aletleriyle çok kısa sürede her türlü tamiri yapabiliyor.


Hırdavat



Gelmeden önce yapı markete uğrayan arkadaşımız her zaman olduğu gibi yine çok dakikti. İhtiyaç duyulabilecek bütün malzemeleri ve el aletlerini alan arkadaşımız hemen tadilata başladı. Çok geçmeden tüm odayı baştan sona değiştirmeye başlayan arkadaşımız hemen dolabın kapanmayan kapağını tamir etti ve yıllardır asılmayı bekleyen avizeyi tavana astı. Çivi dahi çakmayı beceremeyen bizler uzun süre bu arkadaşımızı izledik. Duvara çivi çakıp tabloyu da astıktan sonra artık odanın havası oldukça değişmişti.

El aletleriyle harikalar yaratmak meğer mümkünmüş. Ben de el aletleri ile kendi odamda harikalar yaratmayı kafama koydum. Derken öncelikle bir yapı market alışverişi yapmam gerektiğini hatırladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder