3 Eylül 2014 Çarşamba

Evim Şahane İle Gelen Dekorasyon Merakım

Evinizin şıklığı ve güzelliği için ne yapacağınızı bilmiyorsanız, ancak yine de evinizde bazı değişiklikler yapmakta ısrarcıysanız, biraz televizyon başında vakit geçirebilirsiniz. Özellikle Evim Şahane adlı programı izleyerek evinizin neresine ne konulabileceğini, ev içerisinde nasıl bir dekorasyon çalışması yapılabileceğini yakından görmüş olursunuz. Programın sunucusu olan mimarın anlatımı ve tavsiyeleri ile de evinizi kendi kendinize dekore edebilir ya da bu konuda fikir sahibi olabilirsiniz.



Bu programda benim en sevdiğim bölümlerden birisinde salon içerisinde çok güzel duvar üniteleri kullanıyorlardı. Bunun yanında duvar üniteleri daha güzel dursun diye bunu duvar akvaryumu ile pekiştiriyorlardı. Ben o bölümü izlemeden önce duvar akvaryumu diye bir şeyin varlığından dahi haberdar değildim. Ancak ev dekorasyonu için çok kullanışlı olan duvar akvaryumunu ev içerisinde kullanmak gerekiyor. Aynı bunun gibi duvar üniteleri de doğru şekilde kullanıldığı taktirde çok yararlı oluyor.



Eskiden denk geldikçe izlediğim bu program için şimdi saat bekler oldum ve düzenli takip ediyorum. Özellikle sunucusunun eğlenceli bir dili olması programın çok daha izlenilebilir olmasını sağlıyor. Normal şartlarda dekorasyon gibi bir alan ilgimi çekmese de, bu program ile dekorasyon gibi bir alanı çok eğlenceli hale getirmeyi başarmışlar. Özellikle de evin içerindeki eski eşyaların, ev sahiplerinin gözü önünde kırılması çok komik anların yaşanmasını sağlayabiliyor. Bu program ile birazda kısıtlı bir bütçe ile ne gibi işler yapılabileceğini öğrenmiş oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder