16 Nisan 2014 Çarşamba

Aynalı Takı Dolabı

Genelde düzenli ve bakımlı olarak bilinen taraf kadınlardır. Fakat artık günümüzde erkeklerde en az kadınlar kadar bakımlı ve düzenlidir. Ev içinde gerek kıyafetlerinin, eşyalarının düzenliliği, gerek içindeki tasarımla evin genel görünümü ile düzenliliği konusunda artık her konuda kadınlar gibi erkekler de düzenlidir.
 aynalı takı dolabı


Bende bekar yaşayan bir erkek olarak evimin düzenine ve tasarımına çok önem veririm. Evin içinde eşyalarımın orda burda dağınık bir halde olmasını hiç istemem. Ama malesef çok fazla aksesuara sahip olduğum için evde onlar için yerim kalmamış. Kol saatlerim, kol düğmelerim, anahtarlıklarım, güneş gözlüklerim vs. hepsi bir yerde dağılmış vaziyette durmakta. Kimisi salonda masamın üzerinde, kimisi mutfakta. Bazen de nereye koyduğumu hatırlamadığım için saatlerce aramakla geçiriyorum. Bu durumdan rahatsızlık duyarak aksesuarlarımı hem düzenli bir yerde tutmak için hem de genelde kullandıklarımı kolaylıkla ulaşabilmek adına, aynalı takı  dolabı ve  raf almaya karar verdim. Genelde alışverişimi yaptığım evidea.com’a girerek, güzel bir dekoratif raf seçtim ve aksesuar takı dolabı buldum. Uygun ve güvenli bir site olan evidea.com’dan satın aldığım eşyalarım geldikten sonra, dekoratif rafımı salona, aksesuar takı dolabımımı ise yatak odama koydum.
 dekoratif raf

Evin içinde eşyalarımın düzenli ve yerli yerinde olması ile aksesuarlarımı artık kaybetmeden yerinden alıp kullanıyorum. Bir erkek dış görünümüne verdiği  özeni ve değeri, aynı hassasiyetle evi içinde göstermelidir. Bu yüzden sahip olduğumuz her şeyi değer vermeliyizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder