17 Eylül 2013 Salı

Duvar Saati ile Yolculuk

Geçen gün duvarlarla konuştum. Zaman zaman bunu yapıyorum ve rahatlıyorum. Duvarlarımın rengi pembe ve bu toz pembe tona bayılıyorum. Duvarlarım hiç içimi sıkmıyor. Genelde bunalımda olduğum için duvarlarımın pembe olması son derece iyi oluyor. Böylece bütün iç sıkıntım geçiyor ve kendimi özgür hissediyorum. Bazen canımız sıkılır ve dünyanın bütün dertlerinin bizi bulduğunu düşünürüz. Ben doğduğumdan beri yani kendimi bildim bileli ailevi problemlerim var. Bu problemleri hiçbir zaman çözemedik. Hep boğazımda bir düğüm ve sırtımda bir kamburla dolaştım. Sıkıntılar bir süre sonra belinizde birikip kambur yaratırlar. Bu kamburdan kurtulmak için içinde bulunduğunuz durumu sorgulayıp sorunlara çözüm bulmayı denemelisiniz. Eğer büyük bir çözüm bulamıyorsanız o zaman da küçük çözümler bularak yolunuza devam etmeyi denemelisiniz. Küçük küçük çözümler bularak büyük çözüme yaklaşabilirsiniz.

Duvar Saati


Ben geçenlerde alışverişe çıkarak dertlerimden arınmak istedim. Bütün gün mağazaları dolaştım ve çok tatlı bir duvar saati aldım. Duvar saatini alır almaz içimi bir mutluluk kapladı. Saat o kadar güzeldi ki her saniye ona bakmak istiyordum. Bazen böyle küçük şeylerle çok mutlu olabilirsiniz. Ben de bu küçücük saatle o kadar mutlu oldum ki, bütün sıkıntılarımı unuttum .

İş yerinde de zaman zaman bir takım sorunlar yaşıyorum ve bu sorunları alt etmek için kendi kendime savaş veriyorum. İş yeri beni çok bunalttığında evime gidip bütün evin dekorasyonunu değiştiriyorum. Geçen gün çok sevdiğim duvarlarımı daha da çok sevmek için duvar sticker aldım. Duvar stickerı evin bütün havasını değiştiriyor. Duvar saatinin yanı başına çok güzel desenli bir duvar sticker astım ve çok güzel oldu. Artık canım sıkıldıkça odama uğruyorum, kendime bir kahve yapıyorum ve seyre dalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder