13 Eylül 2013 Cuma

Gardrop Modelleri Çok Şık

Gardolap kadınlar için son derece önemlidir. Kıyafetlerini, ayakkabılarını, çantalarını gardolaba yerleştiren kadın, işe giderken hızlı bir şekilde dolabından kıyafetleri seçerek hazırlanır. Her gün işe giderken saat 08:00'da kalkıyorum. Elimi yüzümü yıkayıp, odama geldiğimde evden çıkmak için 15 dakikam kalmış oluyor. Bu 15 dakikayı en hızlı şekilde değerlendirmem gerekiyor. Dolabımdaki kıyafetlere hızla göz atıyorum ve genellikle sevdiğim bir elbiseyi giyip çıkıyorum.



Elbise tercih etmemin sebebi çok pratik olması. Öyle pratik ki kombin gerektirmiyor. Üstelik son derece zarif duruyor. Bu kıyafetleri seçerken her zaman özenli davranıyorum. Elbise alışverişine çıktığımda bana yakışmayan bir elbiseyi asla satın almıyorum. Takip ettiğim birkaç marka var ve bu markaların ürünlerini çok beğeniyorum.

Elbise alarak gardolabıma asıyorum ve çok sayıda elbisem olduğu için seçim yaparken hiç zorlanmıyorum. Elbisemin altına deri bir sandalet giyiyorum ve bu sandaletlerle son derece şık bir görünüme kavuşuyorum. Elbise modelleri arasından bu senin modası ne ise onlara ağırlık veriyorum.  Gardrobumu her zaman güzel elbiselerle donatıyorum ve zamandan hep tasarruf ediyorum.




Gardrop kadınların kurtarıcısıdır ve işe giderken geç kalmak istemezseniz gardrobunuza özen göstermelisiniz. Elbise seçiminizin yanında çanta ve ayakkabı seçimine de özen göstermelisiniz. Her zaman şık olmak için kendinize vakit ayırmak şart.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder