21 Mart 2013 Perşembe

En Güzel Banyo Dolabı Benim

Uzun uzun küvete uzanıp saatlerce banyo yapasım var. Hani yorgun bir çalışma gününün bütün stresinden kurtulmak ister ya insan. İşte o anlarda güzel ve hoş görünümlü bir banyo cazip olmaz mı? Çeşitli banyo aksesuarları ile bezenmiş keyifli bir banyoya siz de evet deyin.




İşte bu. Hayalimdeki banyo anlayışı. Az eşya, geniş bir alan ve ferah bir görüntü. Şahane bir küvet ve oturacak bir sandalyede var. Beyazın kusursuzluğu da göz alıyor. Rahat ve ergonomik eşyalar mutlaka banyo içinde geçerli olmalı. Duş aldığınız o dakikalarda kendinizi güvende ve keyifli hissetmek istiyorsunuzdur kabul edin. Hepimiz stresimizi bu şekilde atmıyor muyuz ?

Banyoda geçirilen vaktin kalitesini sadece mekan değil seçilen banyo aksesuarları da belirler. Geniş ve kullanışlı bir banyo dolabı fena olmaz mı ? Çamaşır sepetleri, duş takımları, sauna malzemeleri, diş fırçalık, kabinler, duş tekneleri, musluk ve bataryalar, banyo dolabı, banyo denilince ilk akla gelenler. Her renk ve modelde, ihtiyacıma uygun ürünler bulabilmenin keyfini yaşıyorum. Banyomu temizlerken sıkılmamak ve geçirdiğim zamanda mutlu olmak istiyorsam banyoma da gereken özeni göstermeliyim diye düşünüyorum ben.

Banyo deyip geçmeyin. Ev dekorasyonunun en önemli parçalarından biri de banyodur. Ev tekstili konusunda banyoda kullanılabilecek havlu, perde gibi bir çok farklı üründe bulunmaktadır. Avize konusunda da bir çok seçenek var. Klasik yuvarlak formlu avizelerin yerine daha farklı ve çağdaş modellerde bulunabilir. Aydınlatmasız bir banyo düşünemiyorum. Keyfi sevmenin de bu kadarı ..

Hepimiz banyoda diş fırçalamak, duş almak, makyaj yapmak gibi bir çok nedenle bulunuyoruz. En güzel mobilyalar bende olsun diye kadınlar olarak içten içe hevesleniyoruz di mi ? Bir misafirimizin uğrayıp ne harika bir banyon var demesine bayılıyoruz.O zaman banyo aksesuarları ve mobilyalarla bunu sağlamak için doğru alışverişe diyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder